sâmbătă, 13 iunie 2009

VIRGINITATE

Dintotdeauna am considerat ca "omul cat traieste, invata!", asa ca am sa va povestesc despre virginitate, in speranta ca va va ajuta, intr-un mod sau altul.

Am cunoscut in urma cu vreo doua luni o tipa, care mi-a furat inima de la prima clipire. Vioaie, dezghetata, frumoasa si cu o gramada de dracusori in privire.

Intr-o seara ne infierbantam noi si cand simt ca are chilotii uzi, imi dau seama ca pot trece la ATAC! Dupa ce imi da voie sa o dezbrac, sa scot aburi pe nari ca un taur, ma roaga sa aprind lumina cea puternica. Ma uit nedumirit, iar ea se ridica si o aprinde. Uitandu-se in ochii mei, ma intreaba: "ce stii despre VIRGINITATE?"

Eram nauc, nu mai intelegeam nimic. Se pune pe pat, astfel incat sa fie foarte bine luminata si luandu-mi degetul, il pune intr-un anumit loc, spunandu-mi: "acesta este un himen!" "Na fain!" gandesc. "Si acum?"

Ma pune sa il pipai, sa ma uit cu atentie, sa il inspectez, sa incerc sa introduc un deget, sa o intreb daca am nelamuriri.

1. eu -De ce nu mi-ai spus ca esti virgina?
ea -Am vrut sa-ti fac o surpriza!

2. eu -De ce ai aprins lumina, de ce m-ai pus sa-ti vad himenul?
ea -Mama este asistenta la ginecologie. Intr-o zi a fost o fata la cabinet si plangand, i-a spus ca logodnicul ei nu o crede ca a fost virgina, pentru ca nu a gasit sange pe lenjeria cea alba. Ti-am aratat himenul, ca sa fiu sigura ca ai vazut cu ochii tai ca este prezent.

3. eu -Te-ai dezbracat fara niciun pic de retinere in fata mea. Dupa cum te-ai purtat in ultimele 2 luni, nu mi-ar fi trecut niciun moment prin cap ca esti neatinsa.
ea -M-am dezbracat destul de des in public. De cate ori am ocazia, merg la nudisti.
Dupa parerea ta, cum ar trebui sa se poarte o virgina?
eu -(zapacit) Nu stiu! Doar ca nu am luat deloc in calcul probabilitatea ca tu nu ai avut pana acum sex.

4. eu -Ce te-a determinat sa te hotaresti atat de repede in privinta mea? Ce te-a facut sa vrei sa renunti la virginitate?
ea -Nu am idei de genul: virgina in noaptea nuntii sau mai stiu eu ce. Pur si simpul, toti prietenii pe care i-am avut pana acum nu au reusit sa trezeasca in mine dorinta de a face dragoste cu ei. Razboiul hormonilor! ;)
Esti singurul pe care il doresc, iar atunci cand ma atingi, simt un fior placut care-mi strabate tot corpul, simt cum plutesc si cum vreau sa fim una si aceeasi persoana!

Era ceva neasteptat pentru mine faptul ca fata pe care o iubeam era virgina, asa ca in seara respectiva nu s-a intamplat nimic intre noi.

Am comandat pita si m-am postat in fata calculatorului, cautand despre himen si virginitate.

Am discutat mult cu iubita mea despre acest subiect. In postul urmator voi incerca sa trec in revista concluziile la care am ajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu