sâmbătă, 13 iunie 2009

Ea spune ca este virgina. "Crede si nu cerceta!" Oare?!

Dupa ce am vazut cum arata un himen, dupa ce l-am atins si studiat cu atentie, dupa ce am discutat cu iubita mea despre acest subiect, iata aici cateva pareri personale in ceea ce priveste virginitatea si himenul:


1. Cum iti dai seama ca EA te minte cand iti spune ca este virgina (sau ca nu a avut niciun contact sexual pana in prezent)?

- nu are himen (totusi am citit pe undeva ca exista persoane care se nasc fara el?!)

-spune ca si-a pierdut himenul la ora de sport sau facand gimnastica. In internet scrie ca acest lucru este posibil si de aceea multe fete recurg la aceasta minciuna, deoarece au si o sustinere online ;)
Daca ati atins vreodata himenul, va veti da seama ca, egal ce scrie in internet, acest lucru s-ar putea intampla numai daca ii PATRUNDE un obiect in acel loc intim. In niciun caz facand diverse exercitii de gimnastica, fie ele si acelea in care trebuie sa desfaca picioarele foarte mult;

-si-a rupt himenul folosind OB. Multe femei, care au sex de ani de zile, spun ca le este dificil sa foloseasca acest tip de tampoane, fie ca au aplicator sau nu. Oricum, daca au reusit sa-l introduca, este posibil sa-si rupa himenul atunci cand il scot.
Gandind la rece, aceste fete ori mint, ori au o gandire mai aparte pe care eu nu o inteleg :)

-vrea sa stie toate parolele tale, incepand cu e-mail, messenger etc. Zice ca nu vrea sa aveti secrete unul fata de altul, dar de fapt nu are incredere in prietenii si prietenele ei si vrea sa fie pe faza, in cazul in care unul dintre ei ti-ar trimite detalii despre trecutul ei amoros;

-ai gasit sange atunci cand ati facut dragoste prima oara, a fost destul de stramta, dar in urmatoarele zile nu te mai lasa sa o atingi sau este de negasit. Vezi in luna urmatoare cand ii vine ciclul si daca acest lucru se intampla la aproximativ 28 zile de la data dezvirginarii, inseamna ca te-a mintit. Sangele stii de unde a fost, iar stramta... este vorba de niste muschi mai contractati;

-are himen elastic. In acest caz, este posibil ca himenul sa fie prezent si chiar daca a avut mai multe contacte sexuale, mai ales daca partenerii au fost mai putin dotati.

NOTA: de multe ori, himenul nu se rupe in totalitate dupa primul contact sexual, cu atat mai putin printr-un accident sau folosind OB!


2. Motivele care le-ar determina sa te minta

-a pus ochii pe tine de mai mult timp si stie din diverse surse ca ti-ai dori o virgina;

-a avut, probabil, un singur contact sexual, pe care doreste sa-l uite si de aceea cauta un raspuns plauzibil pentru lipsa himenului. De multe ori, aceste persoane ajung singure sa creada ca nu au avut niciodata sex.
Tot ce este posibil ca partenerul respectiv sa fi fost mult mai in varsta, poate insurat sau avea un renume destul de prost. Fata era tanara si neexperimentata, curioasa si atrasa de barbatii cu care poate discuta. Cand si-a dat seama ca nu stie ce cauta impreuna cu acel barbat, era prea tarziu;

-parintii tai, care isi doresc o nora virgina;

-parintii ei, care ar rupe-o in bataie daca ar stii...

-"gura satului", care nu trebuie sa afle ca nu mai este fata mare.


3. Nu exista niciun indiciu ca ar fi fost virgina, cu toate ca ea spune ca a fost

-daca are himen elastic, nu vei gasi nicio pata de sange. Trebuie doar sa te uiti si vei constata ca himenul este la locul lui;

-nu ai gasit sange. Acest lucru este posibil. Probabil ca a curs atat de putin, incat a ramas pe organele genitale, fara sa ajunga si pe asternuturi. In multe cazuri, fetele spun ca atunci cand au mers prima oara la baie, dupa contact, au vazut sange pe hartia igienica;

-ai penetrat-o foarte usor, nu ai intampinat rezistenta. Dezvirginarea dureroasa ar trebui sa apartina trecutului. Daca fata este bine excitata, atunci este si relaxata! Iar in acest caz, rezistenta opusa de himen este de cele mai multe ori foarte redusa, ca nici nu o constientizezi.


NOTA: ceea ce am scris aici este parerea mea personala si nu trebuie neaparat sa corespunda cu realitatea, de aceea va astept cu comentarii si voi fi bucuros sa raspund la intrebarile dumneavoastra (in cazul in care acestea nu contin cuvinte obscene, nu fac atac la persoana si se incadreaza in limita bunului simt)

11 comentarii:

  1. A incercat sa-mi vanda si mie una gogosi odata: cica ar fi facut spagatul, sfoara sau cum s-o numi si atunci i s-a rupt himenul :)) I-am spus: "auzi fato, crezi ca ti-ai gasit prostul?"

    Imi place cum ai scris. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceea ce scri tu in legatura cu menstruatia este absurd! Daca am ghinionul sa-mi vina ciclul dupa primul contact, inseamna ca nu am fost virgina??!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Lavinia, sa spunem asa: ii spui ca esti virgina, hotarasti TU cand sa aveti primul contact sexual iar apoi ii ascunzi faptul ca ti-a venit menstruatia, ba si mai rau fugi din calea lui... iar la toate acestea se mai adauga si faptul ca ai avut candva si un prieten mai in varsta, ca parintii tai sunt foarte duri etc., atunci, teoretic, se poate lua in considerare si MINCIUNA.

    Logic ar fi, ca dupa contact, sa vorbesti cu el, sa-i spui de ciclu, nu sa te ascunzi! Pana la urma totul depinde de incredere, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. eu zic s-o intrebi pe mama fetei, daca tot lucreaza la ginecologie, si sa nu aduni info de pe internet. ca-i degeaba. Dar oricum, bafta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Meli, nu-mi permit sa vorbesc cu mama ei despre asa ceva. Nu inca...
    Dar iti multumesc mult pentru sfat, la inceput mi-a trecut si mie prin cap aceasta idee.

    RăspundețiȘtergere
  6. buna eu mi-am inceput viata sexuala de cateva luni si la cateva ore dupa contact mia venit ciclu si totusi eram virgina.. asa ca se mai intampla

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga "Anonim", este clar ca se poate intampla si asa ceva. De aceea conteaza foarte mult cum se comporta fata inainte si dupa primul contact sexual. Analizarea in ansamblu duce la o anumita concluzie. Un singur eveniment nu este suficient pentru a pune o "eticheta".

    RăspundețiȘtergere
  8. SALL eu si prietena mea am incercat sa facem odata sex,totul a mers ok pana cand a venit tmpol pt penetrare,deodata a devenit agitata si evita acest locro,desigur eu prima oara iam spos k o accept k prietena daca este virgina,si kiar no inteleg oare no a vrut sa facem in continuare pt k ea stye k no mai e virgina dar ii e teama sami spuna asta? sunt in dilema mare:-??

    RăspundețiȘtergere
  9. Cauzele ar putea fi multiple, de aceea ar trebui sa discuti foarte deschis cu ea, sa o intrebi ce s-a intamplat, fara insa a o forta sa-ti raspunda.

    Foarte multe fete isi doresc ca prima oara sa se intample intr-un cadru romantic, daca se poate cu lumanari aprinse si petale de trandafiri... si totusi isi doresc ca acest lucru sa se intample spontan, fara a fi in prealabil planificat... pur si simplu poate nu a fost momentul sau locul potrivit!

    Ceea ce mi se pare mie intr-un fel nefiresc, este faptul ca i-ai spus ca o accepti numai daca este virgina. Se tot spune ca iubirea este oarba... cu alte cuvinte, atunci cand iubesti o fata, o iubesti asa cum este ea, fara a pune conditii... nu vrei sa fie prietena ta pentru ca are bani sau pentru ca e virgina, ci pur si simplu pentru ca o iubesti!

    Trebuie sa incerci sa fii sigur de ceea ce iti doresti tu, sa fii in clar cu ceea ce simti tu, iar in functie de rezultatul autoanalizarii, sa decizi ce vei face mai departe.

    Unul dintre lucrurile cele mai importante din viata este comunicarea. De aceea vorbeste cu ea... iar daca tu iti doresti neaparat ca viitoarea ta prietena sa fie virgina, este bine sa fii sigur de virginitatea ei, iar acest lucru nu trebuie neaparat sa-l simti la penetrare (pentru ca s-ar putea sa nu simti, iar atunci vei ramane cu aceasta nesiguranta, care te va macina usor), ci pur si simplu poti sa o rogi sa-ti arate himenul.

    Sunt inca multe fete carora le este rusine sa se dezbrace in fata iubitilor lor, mai ales cand este vorba de prima oara! Daca acest lucru este valabil si in cazul ei, va trebui sa dai dovada de multa diplomatie pentru a o convinge ca nu exista ceva mai frumos, decat sa poti admira un corp de femeie.

    Iti doresc sa descoperi ce inseamna sa daruiesti si sa primesti iubire!

    RăspundețiȘtergere
  10. mda.. ey sunt total deacord ku tine la ceea ce ai skris de mai sus! Si pe mine de la un timp in coace de kind am relatii sex. ku prietenul,nu ma krede ka virgina eram si inka sint pentru ka nu mi s-a rupt himenul in nici o relatie sex. pe kare am avut-o numai ku el.. ey kred ka am himenul elastic... insa as dori sa stiu mai detaliat,daka este ray acest lukru sau nu?? Numai nu-mi spune-ti sa ma duk la ginekolog! Eu am nevoie doar de o parere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi cer scuze ca raspund asa tarziu.

    Parerea mea personala: nu este rau, atata timp cat nu te deranjaza sau nu ai dureri. Din contra, poti spune oricand ca esti virgina ;)

    Au fost cazuri cand himenul s-a rupt la nastere. Deci, exista definitiv himen elastic si este posibil ca si tu sa ai un asemenea himen.

    Eu nu sunt doctor, de aceea ceea ce am scris aici este parerea mea personala.

    Oricum, pentru o femeie, sa mearga la ginecolog ar trebui sa fie ceva normal. Asta inseamna ca cel putin o data pe an ar trebui sa faca o vizita la "nenea doctor". De asemenea ar trebui sa aiba incredere in doctorul pe care l-a ales si sa-i puna intrebari, atunci cand ceva o framanta. Ar trebui sa existe o discutie deschisa si rusinea sa fie lasata deoparte.

    RăspundețiȘtergere